sâmbătă, 7 mai 2011

REGULI!

1. Persoanele care comanda si apoi refuza sa mai ia produsul din motive subiective, in special cele care nu ridica coletul, desi au spus ca vor sa fie trimis, nu vor mai avea dreptul de a plasa alte comenzi, decat dupa plata unui avans de 50% din valoarea produsului comandat ulterior.

2. Persoanelor carora le-am trimis produsele prin curier si carora nu li se potrivesc marimile, au dreptul de a schimba produsul cu ceva din stoc, sau pot plasa alta comanda. Se trimite mai intai coletul clientului ce contine incaltamintea, care trebuie sa fie in stare intacta si nepurtata! Ulterior noi vom trimite produsul care va inlocui coletul initial.

3. Comunicarea este cea mai buna modalitate prin care vom colabora. Dorim sa ne anuntati daca v-ati razgandit si doriti alt produs in locul celui comandat sau daca nu il mai doriti deloc, insa aceasta schimbare trebuie facuta intr-un timp rezonabil, de exemplu inainte de termenul de comanda la colectia noua ( inainte ca noi sa fi facut comanda, cat timp este posibil sa operam modificari).

4. Produsele pot fi schimbate in termen de 14 zile de la achizitionare, respectiv primire a coletului, daca masura nu se potriveste. Produsele nu pot fi schimbate pentru motive subiective cum ar fi: nu sunt comode, au tocul prea inalt, nu imi sta bine cu acestea, etc. Clientul suporta taxa de transport in cazul in care doreste schimbarea produsului pe motiv de marime.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu